fattig bonddräng

Jag har blivit helt kär i astrids lindgrens låtar, speciellt fattig bonddräng med tommy körberg, åhh så underbar!

Jag har varit sjukt dålig på att skriva här, men mitt humör har gått upp och ner under en alldeles för lång period nu så hoppas jag att det vänder och blir bra igen. Ja, vad har hänt sen dess då? ingenting har hänt som är värt att skriva här.
Fick svar från barnmorskan och det var inte positiv, skiter i vilka som läser detta men jag har i alla fall klamydia, kul liv. Det var verkligen som pricken över i:et, så dåligt jag har mått dom senaste 2 - 3 veckorna. Jag bröt nästan ihop och det blev ju inte bättre att man mådde piss en kvart efter man tagit dom där två tabletterna, vart sjukt dålig i magen och mådde illa som fan.
Men jag får tacka Mange som ringde och pratade med mig i över en timme och fick mig på bättre tankar. tack vännen <3

Jag är sur på socialen också. Jag har fått avslag, så får inga pengar i augusti. Jag som tänkte ta pengar där ifrån när jag åker till turkiet så jag har en massa pengar att göra av med. Men nu vetti hundan hur fan jag ska göra, det löser sig säkert men nu har jag blivit sur över det.

Och jag är verkligen inte en sån där person som är anti kärlek. Men just nu är jag så trött på att det bara finns så otroligt många patetiska och sjuka killar. Hittar man den rätta så blir man ju lycklig, men det är en lååång väg dit verkar det som.

Nej, nu ska jag prova ringa min pappa igen som inte ville svara när jag ringde tidigare. Sen ikväll blir det film/kort med mamma och mathilda.

SKÅNE OM EN VECKA <3 KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0