Filmmaraton

Jag kan nästan säga att jag har ett litet filmmaraton med mig själv varje natt. Varje natt kollar jag på minst fyra avsnitt av desperate houseviwes, så jag somnar inte förrens kl 5 på morgonen. Gosh, jag måste köpa säsong 3 också. Har kollat klart på ettan och snart dom fyra första avsnitten på säsong 2. Gick in på cdon.com och tittade vad det skulle kosta, bara 249:- jag ska köpa kan jag tala om. Ska även köpa A walk to remember, en av mina favoritfilmer, som bara kostar 49:- Jag är stolt över mig själv, jag har faktiskt pengar kvar, fastän vi är inne på sista veckan innan löning, det är nog första gången. Jag har nog bara 400:- kvar,  för jag handlade tvättmedel/sköldmedel till mamma och lite annat för 150:-, jag skulle igentligen få tillbaka det, men min mamma är så underbar att alltid köpa cigg till mig, så jag kan stå för det.. hon tvättar ju trots allt mina kläder.

Nej jag satt mig bara vid datorn för att kolla vad säsong 3 kostade så nu ska jag återgå till mitt tittande, det kommer bli en sen natt eller ja, tidigt morgon kanske man ska säga.

Just nu älskar jag livet! (fast jag igentligen inte har något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0