Läkarbesök och Möte.

Idag var jag först hos barnmoskan och gjorde undersökning och allting gick bra.
En timme senare skulle jag ner på stan för att gå på ett informationsmöte. Det verkade helt okej. Jag hann inte annat än att komma hem så hörde Mathilda av sig så då åkte vi ut och åkte en massa. Så glad för din skull att du har fått körkort!
Vi hämtade även upp Petra efter en stund sen drog vi till mcdonalds och köpte mat sen åkte vi till Hallsta och köpte mjukglass och tog en cigg sen åkte vi hem igen. Det var riktigt trevligt. Jag åkte med Mathilda i sisådär 4½ timme, så nu är jag allt lite seg.

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på lite dh, sen sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0