lill-lördag!

Just nu är jag sjuukt trött. Har varit på hälla med mamma idag och kollat bikini, men hittade ingen som föll mig i smaken sådär. Sen handlade vi och åkte hem och lagade mat. Sen ringde mathilda, åkte ut en snabbis på hälla igen, hon hittade ett par jättefina skor som hon ska köpa på fredag då det är löning.

Det vart ett parti gin rummy ikväll, det vart helt sjukt. jag slutade på över 2000p det har nog aldrig hänt. Mathilda åkte hem för en stund sen, så nu ska jag bara sitta på msn och vara lite social en stund för min dator har varit dum idag så har inte kunnat komma in på msn på hela dagen, så passar på en stund nu, sen blir det fan sängen och dh.

Imorgon blir det sol och bad ute i irsta!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ha en bra kväll (Y) :)

2008-07-23 @ 23:28:57
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0