Luspank!

Förlåt för att jag inte har varit så effektiv på bloggen, men den senaste veckan har jag inte mått så bra, det har gått upp och ner hela tiden och då menar jag fysiskt. Min mage har inte varit min kompis den senaste veckan vill jag tala om.

Imorse vaknade jag kl 7 och hade jordens magont och gick på toa, spenderade den närmaste timmen där sen också, mysigt jag vet. Jag mådde sjukt illa och det kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst, men som tur gjorde jag inte det. Skulle till tandläkaren idag men kände att det var omöjligt för mig att klara av det, inte så mysigt att kanske spy när han pillar i käften på mig.

Jag har fortfarnade inte fått in några pengar på kontot, jag blir sur. Jag ska ringa imorgon och fråga så hon har fått papperna och se hur lång tid det ska ta, jag är i behov av pengar. Men jag fick en glad överraskning igår, jag är skyldig mamma ca 1000:- och att passet ingår i dom pengarna så jag behöver på ett sätt inte betala mitt pass själv, då vart jag glad.. sparar in 400:- ¨på det.

Nu ska jag glo på tv och vänta på att mamma kommer hem och ska fixa lite mat. Hoppas jag kan få i mig lite, det behöver jag. Jag har bara ätit två knäckemackor idag men lite lite smör på och ett glas vatten. Skulle sitta fint med en sallad, har varit sugen på den senaste timmen. Jag är hungrig men så fort jag tänker på mat mår jag sjukt illa ;( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0