Magsmärtor!

Hate it! Hela dagen igår och hela dagen idag har jag haft så fruktansvärt ont i magen, alltså inte ont i magen så jag behöver gå på toa, det är högre upp.. funderar på om det kanske är en väldigt kraftig magkatarr, har ju haft det lite smått förut men dessa tvådagarn har det verkligen varit sjukt jobbigt. Idag åt jag ingenting på hela dagen för jag har haft så jävla ont, åt bara tacopaj till kvällsmat. Hoppas det går över, orkar inte med flera läkarbesök detta år.

Imorgon ska jag faktiskt till läkaren, eller ja, barnmorskan. Hoppas det går bra. Ska vara där klockan 13.00 sen efter det klockan 14.45 ska jag vara på bryggargården på något möte, hoppas det ger nånting bra.

Just nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Har legat halva dagen och kollar på desperate housewives och sen klockan åtta började min tvkväll som slutade klockan 23. Funderar på att lägga mig och kolla på dh igen, har inget bättre för mig precis.

Får inte glömma att Malin fyller 19 idag också, Grattis gumman!
Hörde vad som hänt, vad bra att du mår bra nu i alla fall :) saknar dig ju, kom hem från Norge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0