Morgontrött?

Först morgonen nu på tre dagar som jag inte vaknar med huvudvärk, men det kommer säkert komma under dagen. Idag har jag bara mer ont i halsen än vad jag har haft dom tidigare dagarna, men jag får då tacka bafucin och glass!

Har precis klivit ur duschen, emma skulle ringa mig halv 12 så skulle vi bestämma vart vi skulle ses på stan, men hade fått sms och så bestämde vi att vi skulle ses vid kl 13 istället, det känns bättre, då slipper jag stressa.. när jag är trött på morgonen väljer jag att ligga kvar i sängen in i det sista så jag måste stressa tillslut, så är det när man är morgontrött.

Nu ska jag fixa iordning mig lite sen ska jag hålla tummarna på att det rullar in lite pengar på kontot idag!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill du läsa en blogg fylld utav mode, sport, roliga projekt och egendesignade kläder? Då tycker jag att du ska gå in på denna bloggen:



http://assmine.blogg.se

2008-07-01 @ 11:24:19
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0