Power meet!

I helgen har det varit power meet i västerås, inget som ligger i mitt intresse så åkte aldrig ner och titta, man såg bilar lite var som helst i alla fall så. Såg några fina bilar när vi hämtade Larssa från stationen i fredags.

Larssa kom till mig i fredags runt halv sju på kvällen, vi bestämde oss för att käka spicy hot så var det stängt ;( och allt låg på så dumma ställen där det skulle vara sjukt mycket folk så det blev en jäkla kebabtallrik för min del och en pizza för larssa. Och efter många om och men lyckades jag övertala honom att jag fick betala. Jag åt i och för sig bara 1/4 av kebaben, haha. På fredagkväll satt vi bara och snacka en hel del sen slog vi på en beckfilm och larssa somnade några gånger under den. Full förståelse eftersom han gått upp klockan 5 varje morgon och slutat 14, fast ons - tors slutade han vid åtta tiden på kvällen.

På lördagen åkte vi ut till hälla, handlade mat och gick på systemet. Larssa ville handla upp sig ut i fall det skulle bli fest på kvällen. Det var tänkt att han skulle åkt ner på stan och träffat en par kompisar men han var så seg så han orkade inte. Det var att äta god mat men endel av min släkt, haha och sen spelade jag, Larssa, mamma och min moster gin rummy på kvällen :) Efter det gick vi med min moster hem och när vi kom hem igen så gick vi och la oss direkt och låg och mös i två timmar, om inte mer.. det var jättemysigt. Hade kunnat legat så hur många timmar sen helst om jag inte hade varit så förbannat trött.

Idag har vi bara tagit det lugnt, vi båda tog ett bad (inte tillsammans) sen la vi oss och kolla på tv och båda somnade en stund, haha. Vi har bara legat i sängen och tagit det lugnt idag. Tills det var dags för honom att åka hem ;( tråkigt tyckte jag. För jag har verkligen haft en jättebra och mysig helg. Tack så jättemycket Larssa. Hoppas vi ses igen ;*

Det vart ett långt inlägg, har inte skrivit på hela helgen, men jag har haft annat i tankarna än att sitta vid datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0