skåne skåne skåne

Nu är jag då i skåne, det är skönt! Det var en varm och lång resa.
Just nu sitter jag i mitt och therese rum och skriver av mig lite. Alla har vart sjukt sega efter maten, så vi alla parkade i soffan och kollade på sommarkrysset med kakor och te. Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket, mest suttit i uterummet och pratat en massa.

Jag bröt ihop ikväll, fråga mig inte varför. Jag bara kände att jag ville gråta och det slutade aldrig, det måste bero på att jag är sjukt trött, sov fyra timmar inatt och en timme i bilen och av någon anledning så är man helt spänd i kroppen sen när allt släpper kommer tårarna.

Jag är sjukt trött på mina utslag som bara blir värre och värre. Det måste bli bättre. Men enligt smhi så har dom lovat fint väder x-antal dagar så vi kommer bara vara hemma och sola och bada (jag får väl ligga under parasollet. På onsdag blir det malmö och polackmarknaden, vilket är bra för jag behöver verkligen en ny mascara. Sen köper man säkert en del onödiga saker bara för att det är så sjukt biliigt. 60:- för min mascara som kostar 160:- i butik.

Nej nu ska jag datanörda mig lite sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på dom sista fyra avsnitten av dh på säsong 2 med min syster, om hon nu orkar joina mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0