Sola och bada

Åhh, jag älskar att man har en bra släkt. Just nu syftar jag på morbror stefan. Han kan gärna få en medalj av mig för han har byggt ett sånt fint hus, men det bästa är fan poolen, den är perfekt, lagom stor och lagom djup. Idag åkte vi ut till irsta (till morbror stefan) och solade och bada, det var riktigt skönt, bara sätta på musik i mobilen sen gick tiden fort, det gjorde den också för man hade så trevligt sällskap. Bjöds på en jättegod pasta sallad, mums.

Jag och mamma åker ut dit imorgon också, och vi ska försöka få med brorsan också. Men han säger bara "vit man ska vara vit" baah, det är fint att vara brun, även om det inte alltid är kul att pressa till sig den. Jag måste sola nu, dels för att försöka linda mina soleksem, det är sjukt, jag har röda prickar på precis heeela kroppen, till och med fötterna, ast faktiskt inte i ansiktet, vilket är skönt! Då blir det sol och bad och grilla korv! Sen utgång efter det, men måste ta det lugnt, min ekonomi säger ifrån och så vill jag inte vara allt för bakis på lördag.



Det fina huset som min morbror byggt själv, och så självklart den underbara svalkande poolen.



Här ligger jag och steker (man ser lite av mina soleksem på magen och tuttarna) eller så är det bara som jag vet att dom är där och lägger märke till dom. Köpte en ny bikini idag på h&m också, bild på den kommer nog i nästa inlägg. Nu blir det ringa fredrik sen smörja eksemen med en äcklig salva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0