soleksem gånger tusen

Idag åkte vi ut till irsta igen för att sola och bada, riktigt skönt. Vart väl ca 3 timmar i solen idag också, det är alldeles lagom nu när det är så varmt, pallar fan inte längre än så. Allt var underbart förutom att mina soleksem är tusen gånger värre idag. Jag har fått en miljard röda prickar på hela kroppen, till och med lite i pannan, jag som trodde jag slapp ha dom i ansiktet. Det värsta är att dom kliar som fan. Det ser ut som jag har typ mini vattkoppar över hela kroppen eller något sånt, inte fan är det vackert.

Jag tror inte det blir någon utgång för mig ikväll. Pallar inte med dessa jävla utslag, för det första så kliar dom som sagt, heela tiden och för det andra är det inte vackert alls, kul att klä upp sig då? näe. Så det blir en hemma kväll vilket igentligen är bra, för jag skulle varit sjukt stressad annars för jag har inte packat ett enda plagg och vet inte ens vad jag ska ha med mig. Så det blir en lugn hemma kväll med mamma och karro, ett parti gin rummy, kanske två, det vet man aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0