Tillåtet i regnet!

Idag har det fan regnat heela dagen. Både jag och saga (katten) har legat i sängen och kollat på tv, eller ptja, saga har sovit. Hon har sovit hela dagen, som om hon kommer sova något inatt? neeej, stackars mig. Hon var uppe med mig när jag tog ett bad, det var det enda. Sen gick hon och la sig igen.

Jag har varit sjukt uttråkad hela dagen och bara kollat på tv och tagit ett bad. Mamma märkte det på mig och sa att jag kunde åka och köpa desperate housewives säsong ett och två för att på siba säljer dom 2 boxar för 500:- och mamma erbjöd sig att betala halva. Jag var 100% säker på att dom stängde klockan åtta, så kvart i sju fönade jag håret och så och drog med brorsan dit, nej då har dom precis stängt, då stängde dom klockan sju ;( bajs på dom.
Så jag tvingade brorsan att åka till maxi för där har dom haft samma erbjudande, men det fanns självklart inte kvar och dom hade jättedåligt med filmer. Då vart det att äta donken för mig och jag fick ett rosa coca cola glas, haha.

jag har bara legat hemma med andra ord och kollat på massa dåliga program på tv. Jag får helt enkelt lägga mig och kolla på one tree hill ett par timmar sen sova. Imorgon ska jag ställa klockan på 10 och ringa U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0