Torsdagsnöje!

Åh idag vart jag glad, jag har fått pengar idag så nu känner man sig rik, för stunden i alla fall.
Åkte ut till hälla med mamma idag på eftermiddagen, lämnade in min gamla mobil på lagning och så köpte jag högtalare till mobilen så jag och Mathilda kan poppa på kvällarna i turkiet.

Ikväll kokade jag potatis och gjorde fiskbullar, länge sen jag åt det och gott var det. Sen kom Mathilda förbi så då spelade hon jag och mamma två partier av gin rummy, det blir sällan bara ett parti nu för tiden, i lördags vart det tre partier, att vi orkade, haha.

Nu har huvudvärken smygit sig fram och klockan är sent så sängen kallar. Imorgon blir det att åka ner på stan och lämna in lite papper på soc, sen ska jag leta taights, det finns bara übertunna, jag vill ha lite tjockare.. i alla fall när det är vita jag vill ha. Sen imorgon kväll kommer Larssa hit, det ska bli trevligt :) Jag är inte alls nervös  nu men kommer vara det imorgon känner jag på mig.

Nej nu kallar sängen. Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Peaches

Vad tycker du om size 0-modeller? Gå in på vår blogg och tyck till!

2008-07-04 @ 02:14:52
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0