27 dresses

Nu ska jag gå och borsta mina jerrytänder sen ska jag sova, eller nej det ska jag inte, inte direkt. Först ska jag lägga mig och antingen läsa min bok eller spela lite tetris på min mobil, skitskoj.

Ikväll åkte jag hem till fredrik (förlåt karro, men trodde inte vi skulle spela, läste din blogg där det stog att du skulle kolla på massa tv) Jag och fredrik hade det mysigt, han bjöd på mat, potatis och fiskbullar och det var gott, har inte ätit fiskbullar på många år så trodde inte jag skulle tycka om det, men det var smarrigt.
Vi kollade även på 27 dresses, den var faktiskt riktigt bra :) hatar Katherine Heigl är så förbannad snygg! I filmen vart jag sjukt förbannad på hennes syster som klippte sönder deras mammas bröllopsklänning! Enligt mig är filmen i alla fall värd att se, jag tyckte om den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0