arbetslöshet

Ja, jag är arbetslös och det suger hårt. Men jag blir så jävla förbannad, irriterad och ledsen när människor som inte känner mig för fem öre säger: men skaffa dig ett jobb nu! så slipper du sitta hemma. Men hade det varit så jävla lätt som alla påstår hur kommer det då säg att jag inte fått något jobb än? (alla som säger att det är lätt att få jobb är för att dom har haft tur och fått ett jobb, tex direkt efter stydenten)  gör jag alla misstag man kan göra?
Klart jag vill ha ett jobb mer än någonting annat, men snälla, ni som inte känner mig, sluta säg åt mig att skaffa ett jobb, jag försöker så gott jag kan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



händer nåt skojj på midsommar?

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-18 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0