baka baka liten kaka

Nu är jag i full gång med bakning, det blev över 60 kakor. Både hallongrottor och dumlekakor, mums.
Sista plåten är inne för gräddning nu. Så imorgon blir det två olika sorter av kakor, jordgubbstårta och tacopaj.
Eftersom vi bjuder på mat så ska vi inte äta förrens kl 5. Men  mina vänner som läser detta får hemskt gärna komma tidigare.

Jag är på bättre humör nu, måste nog tacka mange för det. Han får en alltid på bra humör, en bra kompis det där.

psst, bara 57 minuter kvar tills jag fyller år, sista timmen som 18åring :)

Kommentarer
Postat av: Emeliè

Är dumlekakor goda? Aldrig smakat såna.

2008-06-21 @ 23:09:18
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0