DöÖöÖö!!!

JAG ORKAR INTE!!! Huvudvärken har jag haft sen jag vaknat vafan, det hjälper inte med massa alvedon och hundra liter vatten, fuck this shit eller nåt. Har fortfarnade ont halsen men det överlever jag, huvudvärken tar ju kål på mig.
Har varit frusen fram och tillbaka idag så bestämde mig för att ta en bad, efter det har jag bara svettats som en gris hela jävla tiden. Jag orkar verkligen inte blir sjuk. Den nyttiga veckan ser ut att ha en bra start.

Imorgon måste jag ställa klockan på 8.30 för att ringa min handledare på soc, för jag inte har fått några pengar.
Jag är sur för att jag inte fått det och sur för att behöva gå upp så tidigt. Får jag inte mina pengar dör jag.
Hur ska jag ha råd att fixa ett pass för 500:- när jag har 2.42:- på kortet?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0