explotion

Mamma vart jätteglad över blomman, chokladen och martiniflaskan och självklart städningen.
Hon vart överraskad för det hade hon inte alls trott att vi skulle ge henne :)

Vi hade beslutsångest om vad vi skulle äta, mamma och jag var hungriga men inte sugen på nånting alls. Slutade i alla fall med att brorsan och mamma käkade från Näckrosen, och omständig som jag är så ville jag ha rödspätta från La Pizza, för det hade dom inte på Näckrosen. Men jag och brorsan fixa med maten så mamma fick ta det lugnt.

Nu på kvällen blev det ett parti gin rummy med mamma och Mathilda, och jag vann. Det var ett tag sen tyckte jag så det var banne mig på tiden. Senaste gångerna vi har spelat har bara Karro vunnit. Så jag vart glad! Även om man bara vinner äran ;)

Nu är jag uttråkad och funderar på att slå på en film när dvd´n är ledig, eftersom vi bara har en för tillfället för min fick ju ryck och exploderade nästan, med en film i, en hyrfilm dessutom. brra. Fram tills dess blir det att datanörda sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0