försvunnen

åhh, jag fick panik för en timme sen. Min kompis hade glömt altanfönstret öppet och Saga (min ena katt som faktiskt fyller 1 år idag) hade rymt. En timme efter hon rymt ungefär upptäckte vi det, så jag satt på mig skorna och sprang ut fort som fan och gick runt och letade utan resultat. Men mamma gick runt på gården och tittade vid dom andra portarna, då satt hon vid en port lite längre bort och var jätterädd. Hon satt där och skakade och var jätterädd. Mamma fösökte locka henne med godis, tillslut fick hon tag på henne och fick hålla henne jättehårt för att hon inte skulle smita sig ur mammas famn för hon var så rädd. Men jag är väldigt glad över att vi hittade henne igen, annars hade jag inte sovit någonting inatt, då hade jag tagit mitt täcke och kudde och suttit ute på altan heela natten.

Saga lilla, du får inte göra så igen, vi vart lika rädda som du var. <3

Nu ska jag datanörda mig lite, sen slå på en film tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0