fredag den 13:e

fredag den 13:e brukar kunna ge mig otur, den har gjort det vissa år i alla fall. Men tror inte ett piss på att den här dagen  ger otur igentligen, det har bara råkat hända saker på  just den här dagen.

Idag skulle jag åkt ner på vattendraget, eller mälarveckorna som det nu så fint heter. Men min mage är inte stabil alls så tror inte jag klarar av att åka ner där och äta min efterlängtade langos ;( får försöka pallra mig ner en stund imorgon istället.

Nu ska jag ta ett långt och varmt bad och bara koppla bort både mitt psyke och mitt fysiska.
Tänker nog bara glo på massa film i min ensamhet ikväll och hoppas att fredrik vill träffas liter senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0