godisråttan

Jag är så himla sugen på godis, massa choklad, chips och dip, surt och sött & ALLT! Jag är nog en av dom största godisråttorna som finns, kanske därför man ser ut som man gör?! ;D Men det får bli skärpning på det.

Jag har faktiskt lyckats fått lite färg idag när jag varit ute, inte mycket men lite. Jag kan inte vara ute så länge i solen för då blir mina utslag tiotusen gånger värre än var dom redan är, men en eller två timmar per dag klarar jag av.
Senare på kvällen så grillade vi. Vi har grillat fredag, lördag och idag, men det är ju så gott så man kan ju inte låta bli.. speciellt inte när det är så pass fint väder som det varit hela helgen.
Efter maten spelade mamma och jag lite yatzy, jag vann första och hon andra omgången så det var väl inte mer än rättvist :) efter det gick mamma och la sig och jag sitter här och datanördar mig och har sjukt tråkigt.
Kanske ska lägga mig och läsa min bok som jag börjat på, så man kommer in i den lite mer för den verkar ju bra än så länge.

Mathilda Landström, jag finns här för dig gumman, i vått och torrt, 24 timmar om dygnet.
Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0