Hårfixning.

En sak jag har kommit fram till, att det är sjukt tråkigt att föna håret, det tar sån jäkla tid och det blir äcklig varmt. Och skulle jag låta håret självtorka då är det inte torrt förrens midnatt ungefär, så ska jag fixa mig måste jag föna håret.
Platta håret är också tråkigt, det blir också äckligt varmt och jag lyckas nästan alltid bränna mig på ett eller annat sätt.
Men vill man vara fin får man lida pin? heter det inte så. Vilket idiot har kommit på den frasen.

Nu ska jag faktiskt ta arslet ur vagnen och plattra håret, har redan fönat håret, det var då jag kom på att det är så sjukt tråkigt, haha. Eftersom jag har duschat och sminkat mig måste också fixa håret. Nej, rökdags, sen fixa håret!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja saknar faktiskt att föna och platta mitt hår, eller så är det så att ja saknar håret helt enkelt hehe =P

2008-06-26 @ 17:16:41
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0