hon kommer med solsken till mig..

Nu har jag varit duktig och legat ute i solen ett par timmar och försökt att ignorera mina utslag totalt och jag lyckades ganska bra tycker jag. Det var sjukt varmt och eftersom jag har opererat bort en leverfläck och såret inte har läkt helt så får jag inte bada så jag har stått med en jävla blommsprutare och försökt dränka mig själv, det var bara det att jag fick göra det var tredje minut för att det skulle hjälpa, torka ju in på två sekunder.
Men jag är glad nu i alla fall för jag har fått lite färg, och även så fräknar.. får alltid fräknar av solen.

Nej nu ska jag nog ta en dusch och fixa mig lite, sen vänta på att fredrik ska höra av sig sen ska jag hem till honom och kolla film och jag tänkte även köpa med mig glass, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0