jag hatar rubriker!

Kom precis hem efter en par timmar på stan, dock utan shopping, inte ens fönstershopping.
Var på socmöte kl 11 imorse, det tog nästan en timme efter det lunkade jag ner till arbetsförmedligen och var tvungen att prata med dom, fyllde i lite papper där, så det vart överstökat. Ska dit på onsdag igen kl 9.30

Efter det gick jag in på bik bok för jag visste att Angelica skulle jobba där idag. Så stog och pratade med henne i 40 minuter och efter det gick jag till sanrizz för att kolla om Anela kunde klippa min lugg. Hon hade inte tid direkt så fick vänta 30 min, då tog jag en cigg, gick till pressbyrån och köpte en Mer - hallon/svartvinbär, sjukt god och en vaniljbulle till det, det var min lunch, bra catrin bra. För att fördriva den halvtimmen gick jag in till Angelica på bik bok igen, fick två fräsiga nyckelband, yeah! haha.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, fick väl sådär fyra timmars sömn inatt, om ens det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0