Mensvärk till tusen

Jag har inte bloggat på hela dagen för jag har verkligen mått pyton. Vaknar upp och har hur ont i magen som helst. Jag som skulle luncha med karro idag, men jag bestämde mig för att gå in i duschen och fixa iordning mig i alla fall. Sen kom jag på att det var den 27:e och pengarna skulle komma in på kontot idag så var tvungen att gå in och titta, men icke då, fortfarande 2.42:- på kortet, nästan så jag känner mig rik.
Jävla äckelsoc, varför har jag inte fått några pengar idag för? fyfan vad sur jag vart då. Men tur i oturen var det väl bra att jag stanna hemma, för jag har mått så dåligt idag, har haft ont i magen, mått illa som en gris och känt mig helt konstig i kroppen.

Ikväll vart det en mysig hemmakväll. Vart att bjuda moster monica på mat och sen spelade mamma, jag och monica ett parti gin rummy och jag utklassade dom hårrrt!

Åhh, jag blir så glad. Min underbara kusin Jimmy & Ullis (jimmys sambo) skulle äta middag på ruffino (en fin resturang här i västerås) för hon fyllde år, och så skulle han fria till henne. Han gick ner på knä på en fullbordad resturang (att han våga!) men det slutade ju lyckligt, han fick ett ja, och hon var gladare är gladast!  Grattis till er båda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0