Mitt nya jag!

På måndag börjar mitt nya liv. Och det innebär att sluta äta godis och dricka läsk och börja motionera. Jag ska försöka börja gå ut och gå, jag tycker inte alls det är hemskt att gå men det är bara det att jag inte har några bra skor att gå i så efter bara 15 minuter får jag jätteont i mina vader, det är inte skönt, så måste hitta några bra skor. Sen så har jag ju en träningscykel här hemma så ska börja cykla på den ca 30 minuter varannan dag. Jag ska bara lyckas, jag är så jävla pepp på detta nu!!

Anledningen till att detta är stor del för att jag vill gå ner 4kg tills vi åker till Turkiet. Och på måndag är det precis åtta veckor minus två dagar eftersom vi åker på en lördag. Så då har jag räknat ut att det är ½kg per vecka, och det tror jag nog jag ska klara av. Och så måste jag få en liten fin solbränna också.

Klarar jag detta så kommer jag väga högst 58kg, skulle inte precis bli ledsen om jag går ner mer. Få en liten finare kropp och en vacker solbränna, Fyfan vad bra jag skulle må då. Jag skulle vara så glad och känna mig så himla fin, det vet jag att jag skulle tycka. Det gör jag nu också, men man har alltid saker att bättra på.

Åh, fyfan vad jag skriver onödiga saker, jag är trött. Jag ska sova. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0