Mmmyskväll

Jag har funderat varför jag har gått och haft ont i magen hela dagen, sen kom jag på att jag har mens, glömmer lätt bort det! 

Familjen hade beslutsångest om vad vi skulle äta ikväll, mamma ville ha lax vilket jag inte är så förtjust i, sen när vi kom till affären bestämde vi oss för att vi skulle grilla fläskfilé, men ändå kommer vi där ifrån med oxfilé, hm(?) Men det var faktiskt så att dom sålde ut oxfilé som det var kort datum på, så därför högg vi till med det istället. Sen mammas egna potatis och en jävligt god beasås.

På kvällen tvingde vi iväg bror och hyra två filmer till oss, Irene Huss. Men mamma har ju aldrig koll på vilka hon sett eller inte så det slutade med att vi hade sett en av filmerna och med tur hade vi inte sett den andra, så det var att kolla på den. Det var mysigt, jag hade laddat upp med munkar med choklad, ett glas cola, jordgubbar + socker och cigg, det slutade med att jag bara åt lite jordgubbar, var ju proppmätt efter maten.

Nu är jag faktiskt sjukt trött, sov dåligt inatt och har varit vaken sen 10.30 så det blir att datanörda sig lite sen tror jag faktiskt att sängen lockar mer än att sitta här. Imorgon blir det stan, måste till KFG och ge dom lite info och sen förska se om det är någon som vill luncha med mig, det vore trevligt!

Kommentarer
Postat av: emma

hej va kul du ville svara på min fråga vilken astrid lindgren film man gillar.

håller med.

Haha tycker med ronja rövardotter är lite små läskig med alla konstiga figurer som är med där..Hehe.



kram :)

2008-06-26 @ 23:21:55
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0