Mobilnörd

Idag åkte hela familjen ut på hälla, vi skulle handla på maxi, systemet och sen gå in på siba för jag tänkte prata lite med linus som jobbar där om att jag verkligen ska ha en lånetelefon om jag nu ska lämna in den, men han jobbade inte så det vart inget. Tittade lite på andra telefoner, för jag är så sjukt missnöjd med denna jag har, har gått sönder för andra gången nu på sådär 5 månader, bra grejer. Hittade i alla fall en skitsöt liten sak, w660, den var rosa/röd. Jag försökte kolla på mobiler som låg under 2500:- för jag blir trött på att allt ska vara så förbannat dyrt. Men då hittade jag denna för precis 2500:- men den var slut på siba. Så vi åkte vidare till El-giganten och där hade dom den, för 2200:- så spar in 300 om jag köper den där.
Men just nu är jag luspank men får se hur mycket jag får på söndag eftersom jag fyller år då. Sen vill ju Sabina köpa denna äckeltelefon jag har nu, varsegod.. det gör mig inget, men knapparna är trasiga.

Nu ska jag se om mamma vill ha hjälp med maten, vi ska grilla fläskfilé och ha pommes och beasås till, MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0