möte

Ikväll vart det ett parti gin rummy med mamma och karro, nej du, vil tröttnar aldrig på detta spel.
Det gick sjukt dåligt och jag kom sist, nästa gång är det min tur att sitta på vinnarstolen ;)

Imorgon är det möte på KFG kl 9.30 så vafan gör jag uppe nu? det kan man fråga sig.
Har hjälpt karro med en packningslista tills hon flyttar till göteborg, kommer saknar dig.
Sen har jag även skrivit en liten önskelista, men man kommer inte på ett skit man önskar sig.

Efter mötet på KFG så ska jag träffa karro på stan och då blir det shopping, det vart inget idag.
Då ska jag köpa den där fina tröjan jag såg på ginatricot, hoppas den finns i min storlek bara.
Sen blir det säkert att sitta på något café och bara ta det lugnt och röka sönder oss och dricka kaffe.

Nej nu ska jag prata lite med Mange som fyller 20 år idag, grattis! Sen blir det sängen, det är ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0