Pengar $$$

Imorse gick jag upp halvt döende och ringde min handledare på soc och frågade varför jag inte fått några pengar, och då får jag till svar: du har inte lämnat in alla papper. Då hade jag inte lämnat in ett par papper som hon sa för 1½ vecka sen, men då sa hon att det inte var någon brådska så trodde inte det spelade någon roll, nästa gång får du gärna vara lite tydligare.
Men allt vart jobbigt, mår fortfarande inte bra och jag var tvungen att gå till banken och fixa ett papper, när jag kom dit var det nr 156 jag fick nr 186, kul tänkte jag. Men då var det en liten kille och hans pappa som inte hade tid att vänta så fick deras lapp istället med nr 168 så det gick lite fortare, skönt det. Sen posta ett paket till cdon.com och sen åka ner på stan och lämna in papperna till Sara på soc. Allt som allt tog det fan 1½ timme nästan, drygt.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund. Jag känner mig sjukt äcklig, har inte duschat sen i lördags och svettats som en gris både igår och idag, jag luktar då inte gott. Men jag har inga planer på att träffa någon, förutom Mathilda och hon är van, haha.

Hoppas på att få pengarna imorgon eller på onsdag, bara det inte blir något strul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0