Sex and the city filmen

Just nu hatar jag allt och alla. Det har varit den tråkigaste helgen på länge, man är inte så pepp inför imorgon.
Det är vissa människor jag stör mig på lite extra just nu, men ska inte nämna några namn.
Just nu verkar alla vara upptagna med sina egna saker, alla har någonting att göra, ingen är själv, bara jag.

Ingen verkar veta att jag fyller år imorgon heller. (det är mer än en person som har frågat vad som händer imorgon, och då är det hyffsat nära kompisar som gör det.)

Idag har jag varit på Sex and the city filmen, det var Mathildas födelsedagspresent till mig. Jag tyckte den var riktigt bra, ni som älskar SATC serien, kommer nog älska filmen lika mycket som jag gör.

Nej nu ska jag ta och baka dom där jäkla kakorna som jag inte alls vill igentligen, men jag måste.. vad ska annars bjudas på imorgon? iofs, det blir ju tacopaj och jordgubbstårta.

Jag uppdaterar nog igen lite senare, ser ut att bli en lååång kväll.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gratulerar i förskott är väl på sin plats :D

2008-06-21 @ 20:56:43
URL: http://anderssonemilia.blogg.se/
Postat av: Christina

Grattis i förskott :)

2008-06-21 @ 21:41:15
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0