sex and the city

Mötet höll på i två timmar och jag höll på att somna, jag var så sjukt trött! Träffade i alla fall micke där, det var trevligt.
Vid halv tolv var mötet slut, då träffade jag karro på stan och vi gick till din sko och karro köpte ett par skor och sen till ginatricot där jag köpte en finfin tröja. Efter det var vi båda sjukt hungriga så vi gick till Spicy hot och lunchade. Precis efter att vi käkat klart började det spöregnar, så det vart att vi satt där i cirkus 1½ timme, det var nice.

Sen gick vi till kicks och jag köpte en brunkräm, sen tog jag bussen hem för jag var sjukt trött.
Skulle igentlligen ut till Camilla ikväll men kommer inte ut dit på något sätt så det blir att sitta ensam i sin säng. Men istället blir det att ligga och kolla på alla Sex and the city avsnitt på tv´n (även fast jag har hela boxen) sen kanske jag sappar över lite till fotbollen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0