Shopping utan pengar

Det går inte så värst bra, och jag är jättesugen på att shoppa. Jag köpte ju mobilen idag i alla fall.
Så jag får väl vara nöjd med det, eller om jag kan få låna några hundralappar av min bror tills på fredag, eftersom jag får pengar då. Men 900:- av det är redan borta, men jag har råd att shoppa lite i alla fall. Ska försöka hitta lite short och någon ny bikini. Men min underbara vän Mathilda har köpt den jag hade tänkt köpa, så får väl bli någonting annat, men jag tycker om dig ändå.

Nu ska jag lägga in alla kontakter på mobilen, det är bara sådär 5 A4 sidor med kontakter, tur att jag har tid på mig i alla fall. Sen blir det säkert att jag slår på en film, kollade på bring it on i natt, den var så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0