sista vittnet

det var ingen mer uppdatering igår, förlåt.
Igår åkte jag ner på vattendrageten snabbis, köpte chips, remmar, brända mandlar och en langos, sen jag var klar. Då kom min snälla bror och hämtade mig. Väl hemma kom Sabina förbi och vi satt och chilla lite sen kom mamma och monica hem efter att ha hämtat moster anita och kusin stephanie på flygplatsen.
Anita bjöd mamma, monica och mig på mat på kvällen också, fläskfilé och pommes, mumsigt. När vi gick där ifrån var det tänkt att Sabina skulle komma över och spela gin rummy, men så vart det inte. Jag och mamma spelade lite yatzy sen la vi oss i en varsin soffa med täcke och kudde och kolla på beck - sista vittnet och hade det mysigt med massa gottis :)

det har gått två och en halv dag nu utan att höra ett ord från dig, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0