smulan <3

jag orkar inte, inte en gång till. För några år sen, 4 -5 sådär så fick jag avliva missan min första katt för hon hade någon njursjukdom så hon kissade inne hela tiden. Vi kunde ha valt att operera henne för en massa tusenlappar men det var inte säkert att det skulle bli bättre, så vi valde den jobbigaste biten, att avliva henne. Det var en av dom jobbigaste dagarna i mitt liv.

Nu har Smulan, min äldsta katt börjat kissa inne ibland, och det är så fruktansvärt jobbigt. Mamma säger att vi måste avliva henne, men jag vill inte, jag orkar inte den prosiduren en gång till. Men om hon kissar inne så är det nåt som är fel, då mår hon inte bra, eftersom hon har varit rumsren i mer än 3 år, och har börjat med att kissa inne den senaste tiden.
jag var sjukt svag när vi skulle avliva missan, men om vi nu ska avliva smulan, jag kommer inte klara det.. hon är en underbart mysig katt (det var missan också, självklart) men smulan har många minnen med sig, jag fick henne tex av mitt ex, inte varje gång man får ett djur av sitt ex liksom. Väljer vi att avliva henne så vet jag att det är hennes bästa, men det är ett jobbigt beslut. SMULAN, MATTE ÄLSKAR DIG, DET GÖR VI ALLA I FAMILJEN <3

Vilken rolig födelsedagspresent, tur att vi inte hinner avliva henne innan söndag i alla fall. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0