söndagar, alltid lika tråkiga?!?

Jag var ute i solen i ca 2 timmar idag och jag har lyckats bränna mig, bra bra bra! På armarna och på bröstet och inte nog med det har jag ju mina jävla utslag som kliar också, gaaalen!

Fram emot eftermiddagen kom Sabina och Jonis förbi med lite vin, men jag avstog för jag hade inte ätit nåt på hela dagen och var vrålhungrig och min bror var påväg till näckrosen för att köpa stans godaste kebab, rekomenderar stark!
Jag skulle ju igentligen hem till fredrik ikväll och kolla film men det blev inte så, han och tobbe kom hit istället så då spelade jag, fredrik, tobbe, sabina och jonis lite poker, men det var inte så värst kul, alla var oseriösa så det var ingen lång omgång precis. Efter att vi spelade klart ringde mathilda, så hon kom också över en stund. Men alla drog runt halv 10, då var det bara jag och mathilda kvar, tog en cigg och snacka lite skit sen gick hon hem runt 10 för vi båda var aptrötta.
Gick in till mamma i vardagsrummet där hon kollade på "kärleken checkar in" så kollade på den sista timmen med mamma. Man har ju sett den tre gånger tror jag så jag fattade ju i alla fall vad den handla om.

Nu har jag nyss laddat upp bilder på bilddagboken och så har jag bloggat, (för andra gången idag) kors i taket!
Nu ska jag ta och bädda ner mig i min underbara sköna säng, glo lite på tv en stund sen sova för imorgon är det arbetsförmedlingen som gäller 9.30, wiihooo.

Du är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0