sony ericsson

Fan, jag uppdaterade inte på hela dagen igår, förlåt mig. Men jag låg bara i sängen hela dagen och tog det lugnt för jag var halvt som halvt magsjuk.. jag fick lov att gå på toa varje kvart där ett tag, men det lugna ner sig. På kvällen kollade jag och Mathilda på the bachelor och åt lite tårta och annat gott. Sen satt vi och pratade massor om när vi drar till Turkiet, det är det ändå som finns i våra hjärnor ska jag tala om för er. Helt plötsligt säger vi något om Turkiet fast vi sitter och pratar om något heeelt annat. Det slutade i alla fall med att hon sov över här och vi låg och kollade på lite Bert avsnitt.

Idag har vi kollat på lite mer Bert avsnitt, sen städade vi också. Det går så sjukt mycket fortare när man är två.
Tommy kom hit för en stund sen, han sitter nu och spelar guitar hero, det gör han alltid när han är här, väldigt social av sig, haha. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, och slutar om 40 minuter, då ska vi åka till elgiganten och då ska jag köpa en ny mobil! Sony ericsson w660i rosa. Jag hatar den jag har nu, men ska lämna in den efter jag köpt den här, det är andra gången jag lämnar in den. Har man lämnat in den tre gånger får man en ny mobil från sony ericsson, det är deras policy. Nog pratat om det.

Nu ska jag göra iordning en baugette till mig, med salami och gurka för jag är vrååålhungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0