Studenten, Sveriges Nationaldag och Sprit!

Anledningen till att jag inte har skrivit på ett par dagar är för det känns som om jag har haft fullt upp.
I torsdags var det alla västerås studenters lyckliga dag. Det sved kan man säga, jag hade kunnat stått på ett av dessa flak och också skrikit: för jag har tagit studenten.. men nej då, jag hoppade ju av skolan. Men jag är nöjd med mitt beslut det är jag, men klart det kändes eftersom det var min årgång som stog där nu. Efter att ha varit på stan med malin och kollat på alla glada och fulla studenter, åkte vi ut till hälla och jag köpte två tuptoppar. Sen var det bara hem och duscha och snygga till sig lite och lite senare på kvällen drog vi ner till vasaparken och festade loss med alla andra studenter.
Det var faktiskt en lyckad kväll och jag fick faktiskt med mig fina fredrik med mig hem, det var mysigt, puss på dig ;*

I igår var det sveriges nationaldag, vi är så torra.. kan vi inte göra som norge?!! att hela jävla landet firar, det ser så sjukt mysigt ut, skulle man gå ut med en sverigeflagga här skulle första utlänningen fråga om man var rasist.
På kvällen vart det utgång med Malin, Mathilda, Petra och Anna, vi drog till pluto och där var det då inte mycket folk, men vi gav det en chans till halv ett och då var det ingen större skillnad så då drog vi till konrad där det var avslutning/bartömmning men det sög fan ännu mer där, så efter att ha betalat 100:- till inträde på pluto och sen 80:- på konrad och jag köpte en drink för 86:- så vart det taxin hem. Det var väl ingen sån där toppenkväll men jag har varit med om betydlig sämre.

Idag har jag försökt legat ute i solen lite men mina utslag blir bara värre och värre, så ska ringa läkaren nästa vecka så får han kolla upp dom igen för förra gången fick jag bara en salva som jag skulle smörja in, men jag vill för i helvete kunna vara ute i solen. Kul att vara likblek när alla andra blir som negrer liksom.
På kvällen vart det grillat med familjen och efter maten kom Mathilda förbi och då spelade hon, jag och mamma två vänder av gin rummy och jag vann båda vändorna, jag är bäst! Fast mamma och Mathilda vart inte så glada på mig.

Nej nu ska jag gå och ta en cigg och sen sova, för imorgon ska jag få träffa fredrik ;*

föresten, jag har en ny älsklingslåt, fast den är jättegammal Ronan Keating - Words <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0