sug min..

Lagom surt! Hade möte på Af kl 10. Kommer dit och efter 20 minuter hade fortfarande ingen ledare kommit. Går och frågar och då säger dom att det har blivit lite fel så att jag kan komma tillbaka till kl 14 för då har dom tid, in my asss. Det tänker jag inte göra, så jag fick en tid på måndag kl 9.30 istället, och fan om det blir nåt galet med den tiden också.

Nu sitter jag bara här framför datorn och kollar runt lite och lyssnar på musik. Några artister som alltid spelas när jag sitter framför datorn är Magnus Uggla och Ola, Ola är min pojkvän.. eller ja, i alla fall i min dröm. Jag har aldrig varit någon som gillar killen som har alla fjortisar efter sig. Men han är ju så sjukt jävla bra på att sjunga plus att han är snyggare än snyggast! Han nya låt feelgood är hur brrra som helst, jag kan knappt sitta stilla.
life is life is life is good - PUSS PÅ DIG! <3


Förlåt för att jag inte skrev nånting igår men var inte alls på humör, det hade bara blivit ett surt inlägg.
Men nu är jag back on track igen och mår hur bra som helst, fast jag faktiskt inte har några cigaretter men jag har en sån underbar mor som skulle komma hem och äta på lunchen så hon skulle köpa med sig ett paket så jag slipper gå till konsum. Fast det borde man igentligen göra i det fina vädret, men lat som man är så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0