Turkiet 2008!

Nu ska ni få en liten sammanfattning av min födelsedag. Jag tänkte vänta på att öppna paketen tills alla kom, eftersom jag redan fått vänta hela dagen nästan. Men efter att släkten kom så var dom mer ivriga än vad jag var när det gällde paketen. Men alla var ju nyfikna på det som mamma hade köpt till mig som inte gick att byta, dom visste vad det var men ville se min reaktion. Jag vart jättenervös när jag skulle öppna det paktet, tänk om jag skulle bli besviken.
När jag öppnade det trodde jag inte mina ögon, EN RESA TILL ALANYA, med mamma, moster monica och mathilda. Min bror är dum i huvudet som inte vill följa med, så därför får mathilda ta platsen.
Åhhh, jag längar redan.. den 23 Augusti åker vi, är borta en vecka. Jag har inte varit utomlands sen jag var sju år, är det konstigt att jag är så galen som jag är just nu?!!!!!

Jag är jättenöjd med min födelsedag, den bästa någonsin. Tack för alla fina presenter och uppvaktningen.
Nu är klockan snart tre och jag måste sova, ska upp kl 9.30 imorgon, för det ska shoppas en massa saker
sen ska jag och karro ha det mysigt och luncha på spicy hot!

GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0