Vaknat på fel sida

Jag tror jag vaknade på fel sida imorse. Jag är på världens sämsta humör och jag känner mig ful, äcklig och tjock. Ni som läser detta tror nu säkert att jag har jättedåligt självförtroende, det har jag inte. Jag får bara sånna här dagar ibland och jag hatar det. Då vill jag bara handla dyra saker som tröst, det hjälper för fem minuter sen är jag tillbaka.
Jag hatar verkligen mig själv när jag har sånna här dagar. Vill bara må bra, igår var en sån dag, då kände jag mig skitsnygg och allt var på topp, tills vi var och kolla på telefoner då vart jag på skitdåligt humör och allt vart bara skit.

Jag får se vad jag ska göra nu, skulle ha bestämt mig idag om jag ska köpa en telefon eller inte, men är fortfarande osäker, speciellt när jag är på det humöret jag är på idag. Och stolen jag sitter på håller på att braka ihop, åh love it!!!!!

En till sak, jag har ont i halsen, jag nyser och är allmänt seg. Just nu består mitt liv bara av motgångar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh =) Har hört talas om dom böckerna, men aldrig läst dom, så det vore jätte kul om ja kunde låna =)

Ska försöka läsa ut dom böckerna ja beställt först, dom kom i dag.. Wiiiie =)

2008-06-25 @ 17:51:09
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0