Brandlarmet

Idag åkte jag ner på stan med 10.45 bussen. Janne sa att jag kunde komma efter klockan nio för då var han där. När jag kommer dit så är han självklart inte där. Men jag fick prata med Johan istället, som tur var det. Mötet gick väl sådär. Jag vill absolut inte svika Rusta och jag trivs som fisken i vattnet. Jag kan allting där också, jag vill så gärna jobba där över julen. Men Johan tyckte vi skulle hitta någon annan praktikplats där jag ska vara 1 - 2 veckor och sen måste dom anställa mig. Ja, jättegärna.. då får jag någon form av anställning och det vore underbart. Men kan det inte vänta tills efter julen känner jag nu. Men det löser väl sig. Jag får se när Janne eller Johan ringer, fram tills dess gör jag ingenting. Går väl in och jobba någon gång om Rusta ringer. Hoppas på det.

Idag när jag var på väg till mötet så står det en brandbil och två polisbilar vid Swedbank. Läste något på vlt att någon korridor hade blivit rökfylld inne i Sigma. Sen lunchade jag med Emma på Vivaldi, då går brandlarmet och man måste utrymma lokalen, jahapp. Tur att vi hann äta klart i alla fall. Sen när jag skulle åka hem så missar jag två bussar ;( den ena såg jag åka iväg sen när jag var påväg till den andra åker den förbi, baah. Fick vänta 16 minuter, men jag tror fan det var 25.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0