Bye bye

Då har man avslutat 6 veckors praktik på Rusta, sista dagen idag. Det känns tråkigt och tomt på något sätt. Det där har varit mitt liv, gått  upp tidigt som fan på morgonen och jobbat sen kommit hem, käkat mat och gått och lagt sig. Vad ska jag nu göra? Ska till Janne på måndag och fixa någonting, men nej tack till mediamarkt, inte min grej vaaa.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat på idol och singing bee med malin. Mysigt, vi hade laddat upp med tacos och sen lite polly och gott och blandat som snacks. Det var skönt, jag hade inte orkat gjort speciellt mycket idag kände jag. Ska snart dra på en film tror jag och sen sova. Men första ska jag tjata på Robin om ett visst nummer, svara din tönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0