Den man älskar

Idag har jag inte ansträngt mig allt för mycket. Åkte iväg och slängde massa tidningar, glasflaskor och pantade massa burkar åt mamma och handlade lite också. Brorsan släppte av mig vid Martin efter det, var hos honom en stund och kolla tv och mös med pinglan. Strax efter halv sju kom Mathilda och hämtade mig, vi åkte till konsum och hyrde en film, den man älskar. Den var faktiskt riktigt bra, den är absolut värd att se. Fast före filmen spelade vi bingo lotto, Mathilda var så glad.. haha. Ingen vinst idag i alla fall, så det blir nog inte bingo lotto för mig längre, bättre med en trisslott kanske.

Jag har verkligen grus i mina ögon, eller ja det känns så. Är riktigt trött så blir nog att pallra sig till sängs snart. Men tänkte fixa in lite musik på mobilen. Imorgon blir det att åka ner på stan och träffa Janne och se vad som händer fram över. Hoppas på något bra, men allra helst vill jag tillbaka till Rusta, fast som en anställd inte praktikant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0