Djurplågare

Fyfan vad jag blir trött på dig. Du gör saker som irriterar mig hela tiden, hela du är irriterande. Du har verkligen noll koll på ingenting, mer oansvarig människa får man leta efter. Du kanske borde köpa dig en kalender, det är bara en tips så kanske du inte glömmer alla viktiga möten du ska på. Och förresten, sluta utnyttja alla andra.
Idag gick du för långt. Två av dina vänner är hemma hos dig, sen igår för ni hade fest.. du lämnar dom för du ska till en brud och knulla. Idag ringer din ena kompis till mig och säger att katten inte har någon mat, har inte haft det sen igår kväll och du är inte hemma och dom måste åka, dom har inga nycklar så dom kan inte låsa heller.
Snäll som jag är åker jag till affären och köper kattmat och kommer över med det innan dom drar.. katten höll fan på att äta ihjäl sig. Tycker sjukt synd om katten. Precis som jag sa åt dig när du skulle köpa katten: Hur fan ska du kunna ta hand om en katt när du inte ens kan ta hand om dig själv?

Jag blir bara så jävla trött på dig, ringer du mig kan du räkna med fetaste utskällningen.

Kommentarer
Postat av: milla

vilken jävla idiot gör så?! Jag blir skitförbannad!

2008-10-11 @ 15:20:58
URL: http://camillaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0