Födelsedagskalas och utgång!

Igår fyllde Vanessa år, hon bjöd på mat, välkommsdrinkar och en jäkligt bra förfest. Jag hade ganska höga förväntningar på kvällen men jag kan inte säga annat än att det blev en toppenkväll. Hur kul som helst på förfesten och på krogen var det också grymt kul, tiden bara flög iväg. Men jag tror nog att det som var bäst var att få åka hem med dig efter krogen.
Tack alla som gjorde denna kväll till en kanonkväll. Extra mycket tack till Mr. R ;*

Ja, här ska jag väl skriva att jag ljuger så jävla mycket så att jag tror på det själv, eller? ja det är i alla fall vad en kompis, eller ptja.. förre detta kompis sa till mig. Åååh, det finns så jäkla många patetiska människor i denna värld.
Jag trodde man var snäll om man drog en liten vit lugn för att inte såra den personen allt för mycket, men nej.. man fick bara sån utskällning och att jag var totalt jävla dum i huvudet, att jag är en slampa osv. Seriöst, du är 28 år? Det märks inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

its seems like all of your friends are turning there back on you. Mabye its your fault? :S

2008-10-20 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0