Guys

Nu är det verkligen konstaterat, alla killar är likadana, bra i början men efter en kort kort stund är dom svin.. hela jävla bunten. Fredrik och jag kommer inte kunna vara vänner alls länge och Martin, oavsett vad din förklaring är så är du helt konstig. Jag orkar inte, låt mig bara vara!

Kul med jobb imorgon, nej.. inte för fem öre. Efter denna vecka orkar jag inte mer, men hoppas ju på extra jobb men det är i alla fall inte lika mycket jobb som nu.

Som Mathilda sa, från lycklig till olycklig över en natt, så jävla sant! Ni killar kan verkligen såra. Och ni tror att ett förlåt räcker? inte på långa vägar. Ni kanske borde gå en kurs i hur man behandlar oss tjejer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0