I just love it!

Jag bara älskar att shoppa, det är så roligt att få in nya kläder i garderoben och defenitivt ha nya kläder att ha på sig.
Idag åkte brorsan och jag först ut till Rusta, skulle berätta för Mattias och Johan att jag lämnat dom som referenser. Sen åkte vi till apoteket och systembolaget. Sen fjäskade jag lite för min bror så han var snäll och följde med till H&M också. Hittade först ingenting, men sen gick jag till Reaställningen och hittade ett fint linne/tunika. Den var riktigt fin och kostade bara 79,50:- så den blev min. Köpte en vanlig svart kofta också, det behövde jag verkligen. Sen gick jag in på lindex och skulle köpa taigths(?) haha, dom var fan dyrare än linnet, ett par för 119:- det tyckte jag var lite dyrt men var tvungen att ha det så ja.

Nu ska jag snart börja fixa mig och ta på mig mina nya kläder. Ikväll blir det fest och sen utgång! Peppad!!


                                                                            


Bild 1: självklart skulle saga kliva på allting och nosa på det, så den vart inte så bra.
Bild 2: Linne/Tunika 79.50:- H&M - Kofta 198:- H&M - Taights 119:- Lindex.
Det var mina köp idag och jag vart riktigt nöjd :) för övrigt är linnet mycket snyggare på. Kommer nog en bild på det senare.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

tights* ;)

2008-10-17 @ 18:35:18
URL: http://mathildut.blogg.se/
Postat av: Michelle

jätte fina! :)

2008-10-17 @ 18:40:56
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0