I miss you

Dagen har gått bra idag, fast jag nästan hade gett upp hoppet om allt när jag klev upp ur sängen.
Nu är jag i alla fall inne på min sista vecka på Rusta, lite tråkigt men det känns ändå bra. Jag känner att jag har gjort riktigt bra ifrån mig och jag har inte alls blivit särbehandlad för jag har varit praktikant, jag har fått gjort precis det dom andra har gjort. Lärt mig kassan som är helt jättebra, jag har fått jättemycket beröm av flera på jobbet gällande alla möjliga uppgifter men speciellt kassan.

Jag hoppas verkligen mer än någonting annat att jag får extra jobb där, det vore så underbart roligt. Mitt första riktiga jobb liksom, utöver alla fjuttiga sommarjobb liksom. Jag tror nog att jag har stor chans till extra jobb men jag vågar inte hoppas för mycket.

Nej nu ska jag ta och lägga mig i sängen, upp imorgon igen. Men just nu har jag sjukt ont i magen ;(

Ps. Jag saknar Johan, jag vart så glad när du skickade sms idag, sen när vi pratade i telefon märkte jag verkligen hur jävla mycket jag har saknat dig. Du är en underbar kompis och kommer alltid förbli det. När du är hemma från lumpen igen ska vi ha en riktigt myskväll, massa god mat och film. Puss på johan ;* Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0