Jag hatar rubriker!

En liten sammanfatting sen i tisdags får det nog lov och bli. Skrev ju lite igår men det var inte mycket och innan dess hade jag inte skrivit sen i måndags.

Tisdag: Var jag på möte hos Janne och det gick jättebra. Han skulle prata med Mattias på rusta under dagen och sen ringa mig, fast det har han inte gjort än så jag får ta och ringa honom imorgon. Men skulle inte Mattias gå med på Jannes villkor så ska jag få börja en utbildning inom handel, vilket känns skitkul.
Efter det mötet vandra jag runt på stan en liten stund, köpte en frukostmacka på mc donalds, den är för jäkla god. Sen gick jag till Åhléns och köpte mig en kalender. Sen vart klockan mycket och det var dags att pallra sig upp till psykologen, i regnet. Det var också ett bra möte och jag var på riktigt bra humör när jag gick därifrån. Gick en till vända på stan och köpte en badolja och en eyeliner sen tog jag bussen hem.
Men jag hittade ju ingenting att ha på mig till onsdag kväll så då åkte jag och mathilda ut på hälla, hittade ingenting där heller. Så vi köpte lite gott med oss hem och var hemma hos mig den kvällen och gjorde godaste baugetterna med skagenröra, skinka, paprika och gurka, yummi. Sen kollade vi på film.. Beck - Mannan utan ansikte och Tomten är far till alla barnen.

Onsdag: Sov tills jag vaknade, utan en förbannad jäkla väckarklocka. Gick och tog ett varmt långt bad och sen började jag fixa mig inför kvällen. Förfesten hemma hos mig var riktigt rolig men på krogen var det mindre roligt. Jag och Mathilda drog hem vid halv ett, lagade mat och la oss och kollade på svensson svensson filmen sen somnade vi.

Idag, torsdag har jag och Mathilda inte gjort ett dugg. Vi har legat i varsin soffa med täcke och kudde och kollat tv och sovit lite, haha. När hon drog hoppade jag in i ett bad och sen dess har jag inte gjort ett dugg. Det har varit skönt med en dag då man inte gjort något vettigt alls. Ska ju jobba imorgon och hela helgen så då gör jag något vettigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0